בתל אביב פועלים לא פחות מ- 73 בתי ספר יסודיים, אשר מכילים כ- 34 אלף תלמידים. בכל בתי הספר הללו, בדומה לאשר מתקיים בשאר מערכת החינוך, משובצים ללימוד עד כ- 34 תלמידים.

כמו כן, רוב בתי הספר כדוגמת בית ספר גיבורי ישראל בשכונת יד אליהו, מציעים שירותים נוספים כהשלמה למענה עבור הורים בעלי ילדים בגיל יסודי, כמו למשל שירותי צהרונים אשר פועלים עבור ילדי כיתוב א-ג בין השעות 12:45 – 16:30 בחלקה הצפוני של העיר. בדרום העיר, כמו גם ביפו לא קיימים צהרונים אלא תכנית תגבור במקצועות ליבה אשר פועלת עד 16:00. 

היכן ממוקם בית ספר גיבורי ישראל בשכונת יד אליהו?

 בית הספר ממוקם במזרח העיר במלבן המורכב מן הרחובות המרכזיים ביותר בתל אביב עצמה, כמו נתיבי איילון במחלף לה גווארדיה, רחוב משה דיין, יגאל אלון ויצחק שדה, בסמוך להיכל מנורה המפורסם אשר בעבר היה מכונה יד אליהו, כאשר בית הספר עצמו ממוקם ברחוב יד לבנים מספר 18. 

מאפייניו של בית הספר

בית הספר גיבורי ישראל בשכונת יד אליהו הוקם בראשית שנות ה- 60 וכיום מנוהל על ידי הגברת קרן פרברוב. בניגוד לממוצע התלמידים בכיתה ברחבי בתי הספר היסודיים בתל אביב, כמצויין לעיל, בבית הספר גיבורי ישראל, ישנן 16 כיתות לימוד כאשר הממוצע בכל כיתה נע סביב 19 תלמידים. 

לוגו בית הספר- חינוך עם חיוך, מלמד על ערכי הבית ספר והפעילויות החברתיות הרבות שפועלות בתוכו. בית הספר גיבורי ישראל הוכר כמקדם בריאות על שמירת אורח חיים בריא וכיבוד כל התלמידים האלרגניים. בבית הספר הושמה תוכנית "מפגש לשלום", אשר פועלת למפגשים עם בתי ספר מהמגזר הערבי כמו "סאלם" ו- "מושירפייה" ומלמדת את התלמידים סבלנות וסובלנות כלפי האחר.

כמו כן, בית הספר גיבורי ישראל זכה בפרס חינוכי חברתי על היותו מוביל בתוכנית "מפתח הלב"  ואף הגיע לבית הנשיא בזכות היותו מוביל בתוכנית "תו התקווה", והוא גם הראשון בארץ שלקח חלק במיזם "הריקוד העולמי" ובכך פתח את שעריו לבתי ספר נוספים בארץ.

נושאים נוספים שיכולים לעניין אותך

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן