מי מאיתנו לא ראה לפחות פעם אחת בחייו, סרטון של פעלולנים על אופניים, סקייטבורדים, קורקינטים ועוד. ההתלהבות בעשיית הפעלולים, חווית האקסטרים אשר כלולה בפעולות השונות, וההתרגשות הרבה. כל אלו ועוד זמינים גם לכם, עכשיו במתחם סקייטפארק גלית ביד אליהו, רק לבוא ולהנות.

קצת על סקייטפארק גלית ביד אליהו

מתחם סקייטפארק גלית ממוקם בשכונת יד אליהו בתל אביב, ברחוב וינגייט 2. המתחם פתוח לאורך כל השנה לכניסת מבקרים וחובבי אקסטרים, ומותאם לכל הגילאים ולכל המשפחה. הכניסה אינה מותנית בתשלום, ואתם יכולים להיכנס למתחם בכל שעה וזמן שתרצו, תוך שמירה כמובן, על כללי המקום.

מה במקום?

בנוסף למתחם הסקייטפארק, פארק גלית מציע שירותים נוספים, מהנים וחווייתיים לכל המשפחה, אשר מהווים בילוי נעים וזמן איכות מעולה אשר נתון לרשותכם בכל עת, בחגים, בחופשות ובשבתות.

אז מה תוכלו למצוא בפארק בנוסף למתחם הסקייטפארק?

  • פינות משחק ומתקני ספורט
  • מתקני אקסטרים
  • מתקני מים
  • מקומות ישיבה לפיקניקים

כל אלו ועוד מוצעים לכם במקום, ועוזרים לכם לבנות יום כיף עם החברים, המשפחה, קבוצות פעלולים ועוד.

מה חשוב להביא?

כדי שתוכלו ליהנות בצורה מיטבית מפעילות האקסטרים שמציע מתחם הסקייטפארק וכן מכל שאר הדברים שמציע פארק גלית, יש מספר דברים שמומלץ להכין ולהצטייד איתם מראש ולהביא עמכם.

  1. מים – בראש ובראשונה אל תשכחו להביא מים! השהייה הממושכת במתחם עלולה לגרום להתייבשות לא נעימה כלל.
  2. קסדות ומגינים – בטיחות מעל הכל! הביאו עמכם את כל ציוד המגן הנדרש לפעילות שלכם במתחם הסקייטפארק – קסדות, מגיני ברכיים ומרפקים וכו'.
  3. אוכל – פעילות ספורט ממושכת, בין אם רכיבה על סקייטבורד ובין אם על קורקינט, צורכת הרבה אנרגיה. על כן, אל תשכחו להביא עמכם מזון בריא שיחזק אתכם לאורך יום הפעילות במתחם, ויספק לשרירים שלכם אנרגיה בריאה.
  4. מצב רוח טוב והרבה אנרגיה – במתחם הסקייטפארק תדרשו להרבה מצב רוח טוב ואנרגיה, כמובן עבור ביצוע פעולות האקסטרים השונות, אך גם עבור היכרות עם חברים חדשים לספורט.

נושאים נוספים שיכולים לעניין אותך

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן