עברתם אי פעם בכבישי תל אביב, העפתם מבט על בנייני היוקרה ואמרתם לעצמכם – יום יבוא ואני אגור שם? אם כן, היום הזה הגיע והחלום שלכם עומד להתגשם. בכדי להגשים את החלום הזה, ישנה תשובה אחת ייחודית עבורכם, התשובה הזו היא פרויקט גינדי אפר האוס, פרויקט מגורים יוקרתי בתל אביב בשכונת יד אליהו.

קצת על גינדי אפר האוס

פרויקט גינדי אפר האוס הוא פרויקט מגורים יוקרתי שנבנה בשכונת יד אליהו בתל אביב, ממש ליד היכל מנורה. הפרויקט כולל שני מגדלי מגורים הכוללים 30 קומות, כ – 110 דירות בנות 4 – 2 חדרים. הפרויקט מצוי בליבה של העיר התיירותי ביותר במדינה, ומעניק לכם אפשרות להיות קרובים למרכז ולכל דבר שתזדקקו לו, ממקומות בילוי, מסעדות ובתי קפה, ועד מוסדות השכלה ותרבות. בשני האחרונות שכונת יד אליהו צמחה, ואליה הצטרף דור חדש וצעיר, אשר חושק במקומות הבילוי ובהצעות הרבות שיש לשכונה.

למי מיועדים המגורים בפרויקט?

המגורים בפרויקט גינדי אפר האוס מיועדים בעיקר עבור צעירים. זוגות צעירים, משפחות צעירות, רווקים, רווקות ועוד. כמובן שהמקום פתוח לכל אדם שחפץ בכל, אך אלו שהוזכרו לעיל מהווים את קהל היעד המרכזי, והשכונה תומכת בכך. הדירות בנות שני החדרים, מתאימות יותר לזוגות צעירים, ואילו הדירות בנות ארבעת החדרים, פונות יותר לקהל המשפחות הצעירות.

כמה יעלה לי כל הסיפור?

היתרון המוחץ של הפרויקט המצוי בלב המדינה, דווקא נמצא בהיבט הכלכלי לשם שינוי. מחירי הדירות של מגדלי המגורים היוקרתיים, מנפצים את סטיגמת מחירי היוקרה שבעיר תל אביב והסכומים אינם גבוהים כלל ביחס למקומות אחרים. אם כן, המחירים נעים בטווח של בין 2 מיליון ש"ח עבור הדירות הקטנות בקומות הגבוהות, לבין 3.5 מיליון שקל לדירות הגדולות הכוללות 4 חדרים ומרפסת.

מה מיוחד כל כך בפרויקט גינדי אפר האוס?

אם כן, כמו בכל פרויקט יוקרתי וחדשני שרוקם עור וגידים בשנים האחרונות, גם לפרויקט גינדי אפר האוס ישנם מספר הצעות ייחודיות שהופכות את חווית המגורים לנוחה ויוקרתית יותר.

  • מערכת חשמל חכם בכל דירה, המאפשרת שליטה נוחה מכל מקום על כלל מוצרי החשמל.
  • רמת גימור גבוהה למגדלי המגורים הכוללת מעטפת של אלומיניום וזכוכית.
  • משטחי דק שמוסיפים לעיצוב בכל מרפסת במגדלים.
  • טביעות אצבע ביומטריות בכל דירה.

איפה נרשמים?

אם גם אתם נמשכתם לפרויקט היקרה גינדי אפר האוס בשכונת יד אליהו בתל אביב, אתם לא לבד. בכדי לתפוס את מקומכם בפרויקט, ולהנות מכלל ההטבות של דירות המגורים, כל שעליכם לעשות הוא לפנות לזרוע המכירות של הפרויקט, ולבקש מהם לשכור דירה בפרויקט האיכותי והחדשני.

נושאים נוספים שיכולים לעניין אותך

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן