בתי המרקחת הנם חלק משגרת היום יום שלנו אם אנחנו צריכים כדורים נגד כאב ראש לדוגמא או הקלה על כאבים שוני או משונים, חשוב לדעת היכן נמצא בית המרקחת הקרוב לביתנו. בית המרקחת המוכר ביותר ומהווה היום מותג בתחום הנו הסופר פארם. אז היכן ניתן למצוא את הסופרפארם בשכונת יד אליהו? מהי שכונת יד אליהו? בוא נכיר את האזור קצת. 

אז מה זה שכונת יד אליהו בכלל? 

מדובר בשכונה הנמצאת במזרח תל אביב הנקראת כך על שם אליהו גולומב אחד ממפקדי ההגנה. מדובר בשכונה שהוקמה ביוזמתה של עיריית תל אביב-יפו לקראת סופה של מלחמת העולם השנייה והייתה בכלל מיועדת משוחררי הצבא הבריטי לאחר המלחמה. היום מדובר בשכונה הגדולה בתל אביב המאכלסת יותר מ6500 משפחות. מדובר בעצם בשכונה שהיום היא מוכרת קודם כל בזכות היכל הספורט של מנורה מבטחים המשמש כמגרשה הביתי של הקבוצתי העירונית "מכבי תל אביב". חוץ מהיכל הספורט ישנו גם את "פארק גלית" המהווה מוקד עליה לרגל לרוכבי הסקייטבורד ברחבי המדינה ומדובר בסקייטפארק הגדול ביותר במדינת ישראל. 

 ומה זה סופרפארם? 

מדובר בעצם ברשת בתי המרקחת הגדולה בישראל. היא נוסדה בשנת 1978 על ידי משפחת קופלר ומחזיקה ביותר מ230 סניפים הפרוסים ברחבי מדינת ישראל. בית המרחקת הנ"ל מציעה לצד התרופות ם תוספי תזונה, ויטמינים, מוצרי קוסמטיקה וטואלטיקה ועוד מגוון רחב של מוצרים שאינם רק בריאותיים. 

לכן אם נתקעתם ביד אליהו או סתם יצאתם ממשחק או חוזרים הביתה לאחר רכיבה על הסקייטבורד בפארק גלית, אתם מוזמנים ללכת לרחוב יגאל אלון 51, משעה 8 וחצי בבוקר עד השעה 11 ותקבלו את השירות שאתם זקוקים בו אם אתם גרים באזור או סתם מבקרים.

נושאים נוספים שיכולים לעניין אותך

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן