בית ספר ממלכתי דתי מודיעים, השוכן ביד אליהו שבעיר תל אביב הוא אחד מבתי הספר היסודיים המעצימים ביותר. צוותו יוצא הדופן של בית הספר חרט על דגלו ועל לבו שיווין הזדמנויות עבור כל תלמיד ותלמידה. בהתאם, מושקות תוכניות עשירות ומגוונות, הכוללות שילוב צוותים מיומנים. זאת כדי להעניק לתלמידים היקרים את ההבנה שהכול אפשרי.

 

בית ספר מודיעים

"אם תרצו אין זו אגדה" – את המשפט האלמותי של חוזה המדינה תיאודור הרצל, בית הספר היסודי מודיעים מיישם בכל יום ויום. בית הספר מונה כ – 200 תלמידים אשר מתגוררים לרוב בשכונת יד אליהו המתפתחת בתל אביב. כמו כן, בית הספר הוא ממלכתי דתי ובהתאם נותן חשיבות מיוחדת לדת ישראל ולמסורת היהודית. בנוסף, כפי שצוין, בית הספר חרט על דגלו מתן הזדמנות לכל תלמיד ותלמידה. גישה זו באה לידיי ביטוי בהענקת תוכניות מיוחדות ומגוונות, כך שכל אחד ואחת יכולים לממש את הפוטנציאל הייחודי הגלום בהם.

 

יחס אישי ועוטף

כדי לספק לתלמידי בית הספר את התשתית להצלחה בחיים, הן כתלמידים והן כאזרחים מועילים בחברה, בית ספר מודיעים מייחס חשיבות מיוחדת ליחס אישי. כמו כן, היחס האישי בא לידיי ביטוי בצוות גדול ומסור, כמו גם בנות שירות אשר נותנות שנתיים מחייהן לטובת תלמידי בית הספר. כדי לזהות את הפוטנציאל הנמצא אצל כל אחד ואחת, בבית הספר מודיעים מאמינים כי חייבים לדאוג כי כמה שיותר אנשי צוות ינסו לאתר את היכולות ובהתאם לספק אקלים מיטיב ומעצים כדי להביא את היכולות הללו לידי ביטוי.

 

תכנים חיצוניים – תרבות והעשרה

בבית הספר מודיעים קיימת אמונה כי הדרך להפיק את המירב מכל אחד ואחת עובר דרך היחשפות לכמה שיותר תכנים מעשירים. בהתאם, בית הספר דואג לזמן אורחים אשר מעניקים הרצאות מעשירות, כמו גם תכנים תרבותיים, זאת כדי לחשוף את התלמידים מידע שאולי יתקשו למצוא מחוץ לגבולות בית הספר. צוות בית הספר מחזיק באמונה אמיתית כי תלמידיו הם הטובים ביותר ובהתאם מגיע להם הטוב ביותר, גם כשזה מגיע לתכנים לימודיים וחינוכיים, אך גם כשמדובר מתכנים העשרה שמעבר לתוכניות החובה.

 

מכירים את הארץ דרך הרגליים

במסגרת הלימודים בבית ספר מודיעים, ניתנת הזדמנות לתלמידי בית הספר לצאת לטיולים תדירים ומהנים במיוחד. בית הספר דוגל בהיכרות הארץ לא רק דרך ספרים ומחברות, אלא דרך חוויה אמיתית ומעצימה. אל הטיולים מתלווים מדריכים מיומנים וצוות החינוך של בית הספר, זאת כדי להעניק חוויה מהנה וחינוכית.

 

בית הספר מודיעים כל אחד הוא עולם ומלואו

העיקרון העיקרי שמנחה את צוות בית הספר הוא מתן הזדמנות שווה לכל אחד ואחת וסיפוק התשתית לכך. צוות בית הספר מאמין בלב שלם כי כל ילד וכל ילדה הם עולם ומלואו וביכולתם להגיע לכל פסגה. בהצלחה!

נושאים נוספים שיכולים לעניין אותך

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן