החלטתם לעבור לתל אביב אך אין באפשרותכם לקנות דירה למגורים או אפילו לשכור אחת. מגוון דירות להשכרה ביד אליהו יתנו לכם את הפתרון המושלם – מחירים שפויים, קרבה למרכז תל אביב ומגורים בשכונה צעירה ומתפתחת

שכונת יד אליהו

אין ספק ששכונת יד אליהו היא הדבר הגדול הבא בעיר תל אביב וכנראה שבאזור המרכז כולו. שכונה אשר התחילה כשכונה די סולידית והייתה מאופיינת בעיקר במבוגרים, עוברת שינויים מהותיים באורח החיים בה, מושכת צעירים להתמקם בה ועל כן, משנה את האופי שלה לאופי צעיר ומזמין. השכונה ממוקמת מדרום לשכונת ביצרון, ממזרח לנתיבי איילון, מרחק הליכה מתחנת רכבת השלום וממתחם שרונה המבוקש.

השכרת דירה ביד אליהו

למרות הרצון של כל זוג צעיר לקנות בית משלהם אשר יגדלו בו את הילדים ואולי אפילו גם יזדקנו בו ביחד, לעיתים החלום הזה מעט רחוק במציאות הישראלית ובמיוחד במציאות התל אביבית. אופציית דירה להשכרה נראית הרבה יותר ריאלית. למרות המוניטין העולה של שכונת יד אליהו, מחירי הדירות וגם השכירות נחשבים סבירים לזוגות צעירים כך שהשכונה מאפשרת השכרת דירה יחסית במרכז תל אביב במחיר שפוי.

דירות על רחוב לה גוארדיה

לכל אורכה של שכונת יד אליהו עובר רחוב לה גוארדיה המתפקד כרחוב הראשי ושוקק החיים של השכונה. השכרת דירה על רחוב לה גוארדיה תהיה מאופיינת בקרבה למרכז השכונה ובייחוד לבתי קפה וחנויות רחוב אך גם לכביש הראשי של השכונה. מחיר השכרת דירת 2-3 חדרים ברחוב זה מתחיל בסביבות 4,000 שקלים ויכול להגיע גם לדירות בעלות 7,500 שקלים בחודש, כתלות כמובן בגודל הדירה מעבר לכמות החדרים. בהמשך לכך, דירת 5 חדרים ברחוב לה גוארדיה לרוב תהיה בעלות חודשית של למעלה מ-8,000 שקלים בחודש.

דירות מיוחדות

בגלל שהשכונה נכון להיום עוד בשלבי פיתוח מבחינת בנייה, רוב הבניינים הם בניינים נמוכים בבנייה יחסית ישנה או כחלק מפרויקטי פינוי בינוי. על כן, השכרת דירת פנטהאוז היא אופציה פחות נפוצה, אך בהחלט ניתן למצוא דירות גן ברחבי השכונה. דירת גן 4 חדרים לדוגמא אשר מוצעת להשכרה ברחוב יפתח, תהיה בעלות חודשית של כ-8,000 שקלים. מחיר מאוד סביר לעומת מחיר השכרת דירה במרכז תל אביב.

גינדי החזקות הפר האוס

בהמשך לחיפוש אחר דירת גן או דווקא חיפוש אחר פנטהאוז, בשכונה אפשר למצוא דירות יוקרתיות וחדשות להשכרה עתידית כחלק מפרויקט הפר האוס של גינדי החזקות. הבניין עוד לא מאוכלס אך הדירות בו כבר נמכרות, על כן, באם אתם מתכננים להתמקם בעתיד הקרוב רחוק בשכונת יד אליהו, ואתם מחפשים דירה חדשה או פשוט דירה בבניין גבוה ויוקרתי, גינדי הפר האוס הוא בהחלט התשובה בשבילכם.

דרום וצפון השכונה

לאור העובדה ששכונת יד אליהו היא אחת השכונות הגדולות בתל אביב, אם לא הגדולה ביותר, יש הבדלים בין השכרת דירה בדרום שכונת יד אליהו לבין צפון השכונה. רחוב לה גוארדיה הוא שמחלק את השכונה לשני החלקים הגיאוגרפיים. בפועל אין התייחסות רשמית לחלקים כמו שיש בין דרום תל אביב לצפון תל אביב. מגורים בדרום השכונה יהיו צפונית לשכונת התקווה, כלומר קרבה יותר לדרום העיר. לעומת זאת, מגורים בצפון יד אליה, דרומית לשכונת בצרון, מקרבים את הדיירים לרכבת השלום ולכל האזור המרכזי היותר של העיר שנתפס כלב תל אביב.

מחיר דירות להשכרה

בהתאם לשוני בין האזורים, השכרת דירה בדרום עשויה להיות במחיר חודשי נמוך יותר. דירות 3 חדרים להשכרה מוצעות במחירים של כ-3,500 שקלים בחודש ואילו דירות בצפון השכונה מוצעות בסביבות 4,500 שקלים – אפשר לראות הפרש של 1,000 שקלים בין דירת 3 חדרים בדרום השכונה לבין דירת 3 חדרים בחלק הצפוני של השכונה, הפרש אשר עשוי להיות משמעותי מאוד.

חברות גדולות כדוגמת גינדי החזקות כבר זיהו את הפוטנציאל הטמון בשכונת יד אליהו ומוסיפות דירות רבות לשכונה. עד אשר יהיו דירות אלו מוצעות להשכרה, ניתן למצוא מגוון רחב של דירות החל מ-2 חדרים ואפילו חדר וחצי, בכל רחבי השכונה. בחלק הצפוני של השכונה אשר סמוך לשכונת בצרון ולרכבת השלום, בחלק המרכזי אשר נפרס על רחוב לה גוארדיה וגם בחלק הדרומי הצמוד לרחוב ההגנה וגובל בשכונת התקווה.

דירות להשכרה ברחוב משה דיין 105 - יד אליהו, תל אביב
דירות להשכרה ברחוב משה דיין 105 - יד אליהו, תל אביב

נושאים נוספים שיכולים לעניין אותך

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן