מחפשים להיכנס לעולם הנדל"ן? גם אתם שמעתם על ההתפתחות של יד אליהו? הנה כמה אופציות נדל"ן להשקעה ביד אליהו

שכונת יד אליהו – הדבר הגדול הבא

רבים כבר מדברים על שכונת יד אליהו כדבר הגדול הבא בתחום ההשקעות והמגורים בישראל, במרכז ובייחוד בתל אביב בעיקר בשל המיקום המרכזי שלה שמחבר אותה לשכונות רבות, אך עדיין שקט ושונה מהמרכז של תל אביב. מדובר בשכונה שעוברת בשנים אלו שיפוץ נרחב של פרוייקטי פינוי בינוי והשקעה יתרה מצד עיריית תל אביב באזור. המיקום שלה, החדשנות שלה ובעיקר הפרויקטים החדשים שבה, מושכים קהל צעיר רב ועל כן, גם משקיעים. 

דירות למשפחות צעירות

כנראה שאם אתם מעוניינים לקנות דירה להשקעה אתם מן הסתם מעוניינים לאכלס בה שוכרים אשר ישלמו לכם בכל חודש ויתנו לכם הכנסה נוספת על המשכורת החודשית שלכם. על כן, דעו כי סביר להניח כי מי שיחפשו דירות להשכיר בזמן הקרוב ככל הנראה יהיו משפחות צעירות אשר מבקשות להתחיל את חייהם המשותפים בתל אביב באזור איכותי. על כן, כדאי לבחור בדירות החל מ-3 חדרים שיתנו גם מענה למשפחות כאלה. 

כמה יעלה לכם לקנות נדל"ן להשקעה ביד אליהו?

כמובן שהמחיר מאוד משתנה בין דירה לדירה כתלות בקומה, במיקום ובמצב של הדירה, אך בגדול לפי אתר מדלן ניתן לראות מחיר ממוצע עבור כל אחת מהדירות שאמנם יותר גבוה ממקומות אחרים במרכז, אך משמעותית יותר נמוך מאזורים אחרים בתל אביב. דווקא בגלל שכרגע המחירים יחסית נמוכים שווה להשקיע ביד אליהו לאור התחזיות של צמיחת השכונה והתקרבותה לרמת הביקוש של שכונות אחרות בתל אביב.

  1. דירות 2 חדרים – מחיר ממוצע של 2.11 מיליון ₪ לדירה חדשה \ 1.8 מיליון ₪ לדירה יד שנייה
  2. דירות 3 חדרים – מחיר ממוצע של 1.91 מיליון ₪ לדירה יד שנייה
  3. דירות 4 חדרים – מחיר ממוצע של 2.1 מיליון ₪ לדירה יד שנייה
  4. דירות 5 חדרים – מחיר ממוצע של 3.08 מיליון ₪ לדירה חדשה

נדלן להשקעה מגינדי החזקות

לא רק אתרי הנדל"ן זיהו את הפוטנציאל בשכונה אלא גם חברת גינדי החזקות אשר מטביעה את רגלה בשכונה בפרויקט בניה יוקרתי הנקרא גינדי אפר האוס. מדובר בפרויקט הכולל שני בניינים בגובה 30 קומות אשר מציעים כמות ענקית של דירות למכירה היכולות לשמש אתכם למגורים או להשקעה. הפרויקט כולל דירות החל מ-2 חדרים וללא ספק יכול להיות המענה שאתם צריכים לקניית דירה חדשה מקבלן ולהעמידה להשכרה מאוחר יותר. נכון לכתיבת שורות אלה הפרויקט עוד בהליכי בנייה אך עדיין ניתן לקנות דירות.

נדלן להשקעה מפינוי בינוי

לא רק גינדי, אלא חברות אחרות מבצעות פרויקטים של פינוי בינוי אשר מחדשים ומייפים את פני השטח, אך גם מציעים דירות רבות חדשות ומעוצבות לקהל הדיירים והמשקיעים. על רחוב לה גוארדיה הראשי והמבוקש ניתן למצוא דירות לרכישה אשר בעתיד, המיקום שלהן יכול להיות מאוד אסטרטגי ומבוקש מה שעשוי להשפיע על התשואה של הנכס שתקנו.

עם התפתחותה של שכונת יד אליהו נראה כי פרויקטים רבים ומגלי עניין כותבים ומגיעים אליה. עם תשומת לב מיוחדת מעיריית תל אביב ומענה באמת לכל הצרכים שדייריה צריכים כדוגמת סופרים גדולים, שירותי רפואה וסלולר וכמובן- היכל נוקיה המוכר אשר שוכן בשכונה ומזמין אליה אורחים רבים. הנדל"ן להשקעה בשכונה מוצע בצורת דירות יד שנייה או דירות חדשות מקבלן בפרויקט של גינדי או פינוי בינוי.

נושאים נוספים שיכולים לעניין אותך

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן