יש לכם חלום לעבור לתל אביב? זה אפשרי – שכונת יד אליהו קוראת לכן ולכם! שילוב בין בתים פרטיים נעימים, אווירה קסומה וקהילתית והאווירה המדהימה של תל אביב – צמודי-קרקע למכירה ולהשכרה עבורכם ועבורכן!

מי היא שכונת יד אליהו?

מיקומה של שכונת יד אליהו במזרח העיר תל אביב, לצד נתיבי איילון, ובליבה כביש לה-גוורדיה המפורסם החוצה את השכונה. השכונה היסטורית מחד ומתחדשת מאידך, ואף ממוקמים בה אתרים מפורסמים בנוף התל אביבי, החל מפארק גלית ועד היכל מנורה מבטחים.
השכונה מאופיינת בריבוי ריאות ירוקות ואווירה שלווה, בעלת מאפיינים רגועים וקהילתיים. נכון להיום, אין בשכונה מקומות בילוי רבים, אולם לעיריית תל אביב תכניות גדולות לשנות מצב זה לטובת תושבי השכונה.
בעתיד צפוי קו הרכבת הקלה להתחיל פעילות ולעבור בשכונה, דבר שיקל על תושביה בעתיד להתנייד אל העיר וממנה ביעילות ונוחות.

בתים פרטיים בשכונה

בניינים בני שלושה עד ארבעה קומות ומעט בתים פרטיים אפיינו את הבנייה המקורית בשכונה, אך עם זאת – תל אביב כולה מותחת פנים ואיתה, כמובן, גם שכונת יד אליהו. החידוש שנעשה ביד אליהו – שיפוץ המדרכות, תאורת הרחוב והכבישים – הביא עימו גם ריענון וחידוש לבתים שבשכונה, וכיום תוכלו למצוא בתים פרטיים למכירה ברחבי השכונה – כך שתוכלו ליהנות מחיים בתל אביב ויחד עם זאת מבית פרטי נעים על כל יתרונותיו הרבים!
מרבית הבתים הם מסוג "קוטג'", כלומר, צמודים לבית פרטי נוסף, ומכילים חצר נעימה.

חינוך

תחום החינוך הוא מהפרמטרים המכריעים בבחירת דירה עבור משפחות צעירות המגיעות לשכונה, אם לא המכריע ביותר.
בשכונת יד אליהו פועלים שישה גני ילדים עירוניים ושישה בתי ספר יסודיים (ממלכתיים או ממלכתיים-דתיים), וכהמשך להם, ארבע חטיבות עליונות.
גם החינוך הבלתי פורמאלי ותנועות הנוער נוכחים בשכונה, בניהם תנועת הצופים.

מחירים

המחיר הממוצע למטר רבוע הוא כ- 37,500 ₪. מחיר בתים פרטיים עולה על כ- 3,200,000 ₪, לרוב בהתאם למיקום הנכס (מיקום צפוני יותר יעלה עת ערכו של הבית).

לא כדאי לכם לוותר על החוויה המדהימה של חיים בבית פרטי בלב יד אליהו – תל אביב! פנו למשרדי התיווך לפרטים נוספים.

נושאים נוספים שיכולים לעניין אותך

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן