תמיד חלמתם לגור בתל אביב? שכונת יד אליהו המפורסמת קוראת לכם! עם כל הקסם של תל אביב, אבל במחיר נוח יותר, באווירה קהילתית וקסומה – פרויקטים חדשים ומזמינים עבורכם ועבורכן!
איך תמצאו את הנכס הנכון עבורכם? עם מי מתייעצים? משרדי התיווך של יד אליהו, כאן לשירותכם.

יד אליהו מתחדשת!

שכונת יד אליהו הממוקמת במזרח תל אביב, מזרחית לנתיבי איילון, היא היסטורית מחד וחדשנית מאידך.
בשנים האחרונות השכונה עוברת מתיחת פנים שמטרתה להביא אוכלוסייה חדשה וצעירה לאזור. תאורת הרחוב, הכבישים והמדרכות שופצו, בניינים חדשים נבנו, פרויקט "פינוי-בינוי" יצא לדרך והקסם מורגש ברחובות.
בעבר שכונת יד אליהו הכילה בניינים של שלוש או ארבע קומות בלבד, בעוד שהיום מדובר על מבנים של שמונה קומות ויותר, ואף גורדי שחקים. קו הרכבת הקלה צפוי לעבור בשכונה, מה שיקל על תושביה בעתיד להתנייד בנוחות ויעילות ברחבי גוש דן, והיא קרובה לצירי תחבורה נוספים – כביש לה-גווארדיה חוצה את השכונה, והיא ממוקמת מזרחית לנתיבי איילון.
בעיר פועלים שישה גני עירייה, בתי ספר יסודיים וכן חטיבות עליונות לציבור החילוני ולציבור הדתי. ישנה גם פעילות של חינוך בלתי פורמאלי ותנועות נוער, בניהן תנועת הצופים.

מגורים חדשים בשכונה

פרויקטים חדשניים בעלי סטנדרט גבוה החלו להיבנות בשכונה, ויד אליהו על המפה! משפחות צעירות רבות רואות ביד אליהו אופציה נהדרת לחיים בתל אביב.
איך תמצאו את הנכס הנכון עבורכם? התייעצו עם אחד ממשרדי התיווך הרבים הפועלים בשכונה!

למה צריך להיעזר במשרד נדל"ן?

משרדי נדל"ן מעסיקים את המתווכחים – אנשים שקיבלו רישיון לעסוק בתיווך עסקות מקרקעין מטעם משרד המשפטים.
משרד הנדל"ן מכיר את השוק בו הוא מתמחה, מכיר את האזור הגיאוגרפי ומאפייניו, ותפקידו לתת את המענה המקצוע המיטבי ללקוחותיו בכל הקשור למכירה, קנייה, השכרה או זיהוי שווי נכס.
לקוח המבקש לקנות או לשכור ייעזר במתווך על מנת למצוא את הדירה המתאימה עבורו ביותר, ולקוח המבקש למכור או להשכיר ייעזר במתווך על מנת להרכיב את העסקה המיטבית עבורו.
מרבית העסקאות בשוק הנדל"ן בישראל נסגרות באמצעות מתווך, זאת מכיוון שנושא רגיש המשלב כסף, יחסי אנוש ובחירה מכרעת – מקום מגורים – דורש התערבות של מומחה, מקצוען בתחומו שיוכל לסייע ללקוחות להימנע מביצוע טעויות במהלך הדרך.


משרדי התיווך הפועלים בשכונה

בין משרדי התיווך הפועלים בשכונה ניתן למנות את תיווך יד אליהו (050-5953191), קבוצת עמית טל (054-5811898), אדיר נדל"ן ויזמות (052-9511185), נינה שלו נכסים (04-8251912), רובי פריאנטי – ייעוץ ושיווק נדל"ן (050-7670700), א.א נדל"ן (052-8014141), טיב נדל"ן (054-6450873) וחומי ניהול נכסים (054-5900930).
באתר האינטרנט של "יד 2" תוכלו למצוא משרדי תיווך רבים נוספים.

  • המאמר לא מתיימר להציג, לפרסם או לקדם אף אחד ממשרדי התיווך בשכונה. יש לראות במאמר סקירה כלכלית בלבד. המשרדים המוצגים במאמר הם דוגמה בלבד, וישנם משרדים נוספים.
    הבחירה אילו משרדים מוצגים במאמר הינה שרירותית ולא נובעת משיקולים זרים. זוהי לא המלצה עקרונית הנובעת מרמת הצלחה או רמת איכות. 

תיווך יד אליהו – חמישה עשורים של פעילות

משרד לדוגמה: תיווך יד אליהו (מחניים), הוא משרד תיווך הפועל למעלה מ- 40 שנה. מדובר בעסק המציע ליווי ושירות אישי ומותאם, המתמחה באזור דרום-מזרח תל אביב, דהיינו שכונת יד אליהו וסביבתה.
משרד התיווך מציע שירותים לקנייה ומכירה של נדל"ן בשכונה, השכרה של דירות ובתים פרטיים וכן שיווק פרויקטים חדשים באיזור.
כתובת: מעפילי אגוז 59, תל אביב-יפו.
מספר להתקשרות: 050-5953191

דוגמה נוספת: טיב נדל"ן

טיב נדל"ן, משרד תיווך ביד אליהו, מציע סיוע בשירותי קנייה, מכירה והשכרה למעוניינים לתת לסוכן הנדל"ן לנהל את הנכס עבור הלקוח. החברה מתמחה בגישור בין הצדדים ובמציאת העסקה הטובה עבור הלקוח.
כתובת: רחוב הסיירים 14, תל אביב-יפו.
מספר להתקשרות: 054-6450873

מחירי הנכסים

ככל שמיקום הדירה קרוב יותר לרחוב יצחק שדה (כלומר, מיקום הדירה צפוני יותר ביחס לשאר השכונה), ערכה עולה.
מחיר ממוצע לקניית דירה עומד על כ- 2,600,000 ₪, בעוד שמכיר ממוצע לשכירות הוא כ- 5,500 ₪.
מחיר בתים פרטיים עולה על כ- 3,200,000 ₪, לרוב בהתאם למיקום הנכס.
יש בשכונה כ- 100 דירות חדשות המוצעות למכירה.
שיח עם יועץ הנדל"ן יסייע לכם למצוא את העסקה המתאימה עבורכם, הציגו לו את טווח המחירים האופטימלי מצדכם והוא כבר ידאג לעשות את ההמשך!

לפרטים נוספים מומלץ לפנות אל משרדי התיווך, אל תוותרו על החוויה המיוחדת של חיים ביד אליהו – תל אביב, ועל ביצוע עסקה בראש שקט, עם יועץ נדל"ן ומתווך שיסייעו לכם למצוא את העסקה המתאימה ביותר עבורכם, בהתאם להעדפות, לצרכים ולמשאלות שלכם ושלכן!

נושאים נוספים שיכולים לעניין אותך

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן