יש הרבה מאוד יתרונות בשימוש במוצרים מהטבע לתקופת ההיריון, הלידה ולטיפול בתינוק. מוצרים על בסיס רכיבים טבעיים מפחיתים את הסיכון לתגובה אלרגית ואלה גם מתאימים לעור רגיש כמו בתקופת ההיריון או של תינוקות רכים.

חשקה נפשכן במוצרים טבעיים לאם ולתינוק? חנות בייבי טבע היא חנות הממוקמת ברחוב דיזינגוף 231 בתל אביב לה גם חנות אונליין המתמחה במוצרי טיפוח טבעיים לתינוקות, נשים בהריון ופריטים ללידה ולתינוקות. החנות הוקמה מתוך אהבה לטבע ורצון לספק ללקוחותיה מוצרים איכותיים, בריאים ובטוחים.

המוצרים בחנות מיוצרים מרכיבים טבעיים, אורגניים ואיכותיים והחנות מציגה מגוון רחב של מוצרים לכל צורך, החל משמנים אתריים, דרך קרמים ותכשירים טיפוליים ועד מוצרי טיפוח לתינוקות.
בין המוצרים המובילים ניתן לציין שמנים אתריים טהורים ואיכותיים, ביניהם שמן לבנדר, שמן רוזמרין, שמן עץ התה ועוד וכן מוצרי טיפוח לתינוקות, ביניהם קרמים, שמנים, תכשירים לטיפול בתפרחת חיתולים ועוד. 

סוד השמן

בנוסף, החנות מציעה מגוון רחב של מוצרים לנשים בהריון ולקראת לידה, ביניהם שמנים לטיפול בסימני מתיחה, קרמים להקלה על כאבי גב ועוד.
שמנים אתריים הם למעשה תמציות מרוכזות המופקות מחלקים שונים של צמחים כמו עלים, קליפות, פרחים, זרעים ושורשים ולמעשה, מכילים את התרכובות המולקולריות והכימיות של הצמח בריכוז גבוה.

משתמשים בשמנים אתריים לצרכים שונים כמו ארומתרפיה להרחה או לעיסוי, טיפוח והתמודדות עם מגוון תופעות ומצבים. בין השמנים האתריים הנוספים ניתן להזכיר את שמן עץ התה שנחשב לאנטי בקטריאלי ואנטי פטרייתי ואנטי דלקתי, רוזמרין שמחזק וממריץ את זרימת הדם, אקליפטוס שיכול להקל על גודש באף ועל סינוסים.

נפלאות המרווה המרושתת

בין השמנים שניתן למצוא בבייבי טבע מככב שמן מסוג מרווה מרושתת, זוהי תמצית מרוכזת של צמח המיוחסות לו תכונות אנטי-בקטריאליות, אנטי-פטרייתיות ואנטי-דלקתיות. השמן המופק מהצמח ידוע ביכולתו לטפל במגוון רחב של בעיות, ביניהם התמודדות עם דלקות עור, פצעים, אקזמה, פסוריאזיס, נשירת שיער, כאבי שרירים והתמודדות עם כאבי מחזור כמו גם הקלה על תסמינים של גיל המעבר ותקופות הורמונליות אחרות.

המרווה יכולה לעזור גם במניעת היווצרות צלקות, גרד ויכול לסייע בטיפול בכוויות. הוא נחשב כשמן שממריץ את זרימת הגם ואפילו משמש כחומר רגיעה טבעי ומסייע לשרירים תפוסים. מבחינת בריאות הנפש, מרווה מרושתת יכולה להפחית חרדה, דיכאון ובכלל מצבי רוח ירודים.

משתמשים בה גם כמוצר לטיפוח העור לשיפור גמישות העור, מניעת קמטים והפחתת סימני מתיחה. מרווה מרושתת יכולה אפילו לחזק את השיער, למנוע נשירה ולעודד צמיחה מחודשת – תופעה שכיחה אצל נשים לאחר לידה. אפשר להשתמש בשמן בהרחה או עיסוי, כמוצר קוסמטי או ליטול השמן דרך הפה רק לאחר התייעצות עם גורם רפואי מוסמך.

המרווה המרושתת היא כלי טבעי חשוב המסייע לנשים בתהליך הלידה. היא מסייעת בכמה תפקידים מרכזיים: ראשית, בוויסות וחיזוק צירים. חומרים פעילים במרווה יכולים לסייע בעידוד צירים חזקים ויעילים, המקדמים את תהליך הלידה באופן טבעי.

היא גם נחשבת כאמצעי לשיכוך כאבים טבעי: המרווה מכילה תרכובות אנטי-דלקתיות וממתנות כאב שיכולות לתרום לשיכוך הכאבים הנלווים ללידה. תכונותיה האנטי-דלקתיות והמרגיעות של המרווה יכולות לסייע בתהליך ההתאוששות של האם לאחר הלידה.

עם זאת, חשוב להקפיד על כללי בטיחות בשימוש במרווה בהיריון. אין להשתמש במרווה לפני שבוע 37 להריון, על מנת לא לגרום להפרדת שליה בטרם עת. לאחר שבוע 37, ניתן להשתמש בזהירות בשמן מרווה מדולל (כ-6 טיפות בגיגית או באמבט מים רכים) לטבילת רגליים קצרה של עד 10 דקות, על מנת לקדם את תהליך הלידה.

המרווה יכולה להשתלב גם בטכניקות עיסוי במהלך הלידה עצמה. ניתן לערבב אותה עם שמנים בסיסיים ולעסות את חלקו התחתון של עמוד השדרה מתחילת הצירים ובמהלכם. כמו כן, ניתן לערבבה עם שמנים נוספים כמו לבנדר, אשכולית, יסמין, גרניום, תפוז, מנדרינה ופטצ'ולי ולעסות את כפות הרגליים במהלך הלידה. 

נושאים נוספים שיכולים לעניין אותך

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן