באמת פורים השנה יהיה מורכב לרבים מאיתנו. עם זאת, מדובר על חג מיוחד וצבעוני ובהחלט, אנחנו יכולים לעשות לא מעט כדי להפוך אותו מרגש, נעים וטעים במיוחד. אז אם אתם רוצים לקבל כמה המלצות איך לעשות את החג קצת יותר מוצלח גם השנה. אנחנו פה כדי לדבר אתכם על הכל. 

קודם כל, הכינו תחפושות מראש 

אם יש עיר בה אפשר ליצור תחפושות מרהיבות, זו תל אביב ללא כל ספק. מי מאיתנו שאולי לא מכיר, מוזמן לבקר בדיזינגוף סנטר. שם תמצאו את חנויות התחפושות הטובות במדינה, אם אתם שואלים אותנו. תוכלו ליצור תחפושת יש מאין, על ידי פאה מיוחדת וכדומה. אתם כמובן יכולים להתחפש לתחפושת מוכנה מראש. אגב, אתם יכולים לבדוק ברשת ולחפש את מחסני התחפושות הפזורים בתל אביב. כיוון שתעשיית התרבות, התיאטרון והקולנוע, מפוזרת ברחבי העיר, תוכלו למצוא מחסנים בהם תחפושות מרהיבות להשכרה. אז אם אתם רוצים הפעם לשחק אותה עם תחפושת חד פעמית, הרי שאתם בהחלט מוזמנים לעשות זאת. 

שנית, היערכו מראש עם משלוחי מנות 

בתל אביב יש לכם כמה אופציות. יש את מי שאוהבים להשקיע. אוהבים לרכוש כל מוצר באופן אישי, להכין מראש מאפים ודברים מיוחדים כדי לשים במשלוח המנות שלהם. אגב, אנחנו רק רוצים להזכיר כאן כי תל אביב היא במידה רבה מעצמה בתחום הקולינריה. תוכלו למצוא פריטים מיוחדים בשוק הכרמל, שוק התקווה, להביא פריטים מיוחדים מחנויות מתמחות וכן הלאה. אתם כמובן יכולים, עבור העצלנים בחבורה, להזמין משלוח בוולט למי שאתם רוצים, ביום החג. 

מה עם סעודה לכל החברים? 

אתם יכולים תמיד לרדת לרחוב, לראות את ההמונים המחופשים בכל רחבי העיר. אבל אתם יכולים גם להזמין את החברים ובני המשפחה לחגוג אצלכם בבית. הרי אנחנו יודעים כי אחת ממצוות החג היא איך לא, לאכול אוכל טעים בחברותה ולשתות קצת מהטיפה המרה. אתם כמובן לא חייבים לעבוד קשה כל כך כדי להכין ארוחה מצויינת עם קינוח נפלא של אוזני המן. אם אין לכם עדיין מתכון לעוגיה המסורתית, אם אתם חוששים מהמטבח ולא יודעים כמה אפייה של העוגיה יכולה להיות פשוטה וקלה. אתם צריכים להביט במתכון הבא. אגב, את המתכון תוכלו להכין עם הילדים, כך גם הם יצטרפו להמולת החג. 

מתכון מנצח לעוגיה מושלמת 

אז איך מכינים אוזני המן פריכות ומשגעות? אנחנו נסביר לכם בדיוק מה צריך לעשות. אגב, הסיבה בגינה יצא לעוגיות הללו שם לא טוב, זו העובדה כי העוגיה נוטה להתייבש אם לא מגישים אותה ביום האפייה. לכן, אם אתם רוצים להגיע מוכנים מראש, פשוט הכינו את העוגיות לילה לפני המסיבה והכניסו למקרר לפני האפיה. כך, העוגיה תצא קריספית במיוחד ותהיה מוכנה לארוחה. רק צריך להכניס את המגש לאפייה בבוקר ותוך עשר דקות יש לכם קינוח מנצח. אז איך מכינים אוזני המן? קבלו את המתכון. 

מצרכים: 

  • 3 כוסות קמח. 

  • 100 גרם אבקת סוכר. 

  • כפית אבקת אפיה. 

  • מעט מלח 

  • 200 גרם חמאה קרה חתוכה לקוביות. 

  • ביצה ועוד חלמון אחד מופרד מהחלבון. 

  • מעט גרידת לימון 

  • אחת או שתי כפות חלב. 

למילוי, אתם יכולים להכין תערובת של פרג ואתם יכולים להשתמש בממרח שוקולד או כל ממרח אחר אותו אתם אוהבים. בתל אביב אפשר למצוא חנויות מתמחות בהן תערובות מופלאות למילוי עוגיות. 

אופן הכנה: 

במעבד מזון מערבבים אבקת סוכר, קמח, אבקת אפיה, מלח וחמאה עד לקבלת פירורים. הוסיפו ביצה אחת, החלב ומעט גרידת לימון. עד לקבלת בצק רך ונוח לעבודה. עוטפים את הבצק בניילון נצמד ומניחים במקרר למנוחה של שעה. מכינים בנתיים את המלית, אם זו מלית ביתית של פרג או כל מילוי אחר בו תבחרו. מחממים תנור ל180 מעלות ומוציאים את הבצק. 

מרדדים חצי מכמות הבצק על משטח מקומח לעלה רחב עד חצי סנטימטר בערך. קורצים עיגולים בקורצן עוגיות או בכוס מטבח. ואז, מניחים במרכז כל עיגול מהמילוי ומקפלים את שולי העיגול פנימה לצורה של משולש. כלומר, אנחנו מדברים על שלושה קיפולים, אחד מכל צד. את הקצוות מהדקים, כדי שלא יפתחו בזמן האפיה. 

מסדרים את העוגיות בתבנית מרופדת בנייר אפיה ומכניסים את העוגיות לאפייה של 10 דקות בערך עד השחמה. בתיאבון! 

נושאים נוספים שיכולים לעניין אותך

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן