אין כמו תל אביב, העיר שהיא תערובת של כל הסגנונות האפשריים והיצע מסחרר לחובבי השופינג. החל מהשווקים התוססים ועד חנויות המתמחות באביזרים ומרכזי קניות מרווחים.

אם חשקה נפשך לצאת להתחדש בתכשיט לאוסף, כדאי שתגיעי לעיר הגדולה ותתורי בעקבות יצירת האוסף הבא שלך.
כאן תגלי עולם ומלואו, נוצץ וזוהר, של תכשיטים על פי כל הטרנדים העדכניים לצד הגרסאות הקלאסיות להשגת הלוק המושלם. 

מתלבטת מהו הסטייל עבורך או לפחות על פי צו האופנה, העונה והאירוע לכבודו את עומדת להתחדש? לפנייך מדריך נבוכים לזירת התכשיטים, כדי שתדעי מהו השיק עבורך ואיך לבחור את הפריטים בדרך להשגת המראה המבוקש.

מהקלאסי ועד הנועז


זירת התכשיטים מסווגת לפי שרשראות, עגילים, טבעות, צמידים ואת יכולה להחליט שאת הולכת על אוסף שפריטיו השונים מתכתבים זה עם זה מבחינת קונספט וגוונים, סקלת חומרים או יוצרת מיקס אנד מאץ' אקלקטי למדי בין כל הווריאציות.

בבואך לבחור את הסגנון שאלי את עצמך מהם חומרי הגלם המועדפים עליך האם זהב, כסף סטרלינג, אולי את אוהבת תוספת של חרוזים, פנינים צחורות או יהלומים מנצנצים ואם את מתחברת לשיק הפורמאלי האלגנטי המתוחכם והמאופק או שאת דווקא מחפשת את היותר ססגוני ונועז, לשחרר צד יצירתי בך.

התייחסי גם לאורח וסגנון החיים שלך וכמה הנוחות חשובה לך, להרגיש עם תכשיטים קלילים זורמים ואווריריים או אולי דווקא את מחפשת תכשיטים הצהרתיים גרנדיוזיים ודומיננטיים.

חלק בלתי נפרד מקבלת ההחלטה קשור בצורת ומבנה הפנים, קו השיער, התסרוקת שתרצי לאזן או להפך, להעניק טוויסט וקונטרסט ייחודי. למשל, עגילים תלויים על רקע של תסרוקת אסופה או שרשרת אבנים בצבע קריר ביחס לשיער בגוונים חמים.

כמו כן, קחי בחשבון את סגנון הלבוש המזוהה עמך. יש תכשיטים שמחמיאים במיוחד לביגוד ספורטיבי או קז'ואל ואחרים מתמזגים בהרמוניה עם חליפות מחויטות וסגנון יותר מוקפד וסולידי. השלימי את המלתחה שלך עם הפריטים הנכונים ואל תשכחי את נושא הנוחות.

מה מחכה לך בחנות?


אם תבדקי חנות תכשיטים בתל אביב בוודאי תגלי שבין המבנים הפופולאריים אפשר למצוא שרשרות צמודות כמו צ'וקר למי שמעדיפה את המראה הצמוד או שרשראות ארוכות למראה יותר קליל ואוורירי או עם תליון למי שמחפשת פרטים מורכבים.

יש גם עגילים צמודים במראה מוקפד ומינימליסטי לעומת עגילי חישוק יותר אקסטרווגנטיים וראוותניים וקצביים או צמידים עדינים ועד חפתים עבים שמוסיפים כריזמה ואישיות לפרק כף היד שלך. כמו כן, טבעות עם סמלים משמעותיים שמעטרות את האצבעות ועד טבעות בסיס ניטראליות.

תוכלי לבחור בין שלל ווריאציות של פריטים בעלי מראה קלאסי כמו פנינים, חישוקי כסף, שרשראות שם שלא פסות מהאופנה או שיק יותר מודרני של קווים גיאומטריים או יצירות אמורפיות. אם את מתחברת ללוק הבוהמייני לכי על שרשרת שכבות או חרוזים ואם את מתגעגעת לקסם הוינטאג' יש הרבה מאוד אוצרות בעלי נופך רומנטי נוסטלגי בניחוח של פעם. 

מעבר לכך, כדאי תמיד להשקיע בתכשיטים איכותיים, במתכות שעומדות בסטנדרטים גבוהים בעלות מרקמים מעניינים ממותגים מובילים להם יש גם חנויות בתל אביב כדי שתוכלי להתבונן בדגמים, למדוד ולהתאים לעצמך את האוסף הבא מתוך הקולקציות העכשוויות.

שאלי את עצמך אילו עוד תכשיטים חסרים לך בקופסת התכשיטים שתרצי להוסיף כדי שתוכלי גם לייצר ביניהם חיבורים כמו שילוב בין שרשראות או שכבות של צמידים, טבעות הניתנות לשילוב כמו טבעת אמצע, מתכות שמתמזגות זו עם זו ותליונים שנראים נפלא עם צמידים דומים.  

נושאים נוספים שיכולים לעניין אותך

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן