מספרים לנו המון על התחממות גלובלית, ועל זה שבישראל יש פחות ופחות גשמים וחורף, אבל בכל שנה יש לפחות שבוע אחד סוער עם ממטרים בלתי פוסקים. 

בין אם מדובר בגשמי ברכה שמשקים את השדות ומנקים את האוויר, ובין אם מדובר בגשמים שעושים נזקים לתשתיות ושיטפונות ברחובות – אנחנו חייבים שהגגות של הבתים והבניינים שלנו יהיו אטומים כדי למנוע נזקים. 

איך מוצאים קבלן איטום גגות מקצועי?

יש הרבה אנשים שעוסקים באיטום, וכמו בכל מקצוע, יש כאלה שהם בעלי מקצוע של ממש, ויש כאלה שהם חאפרים שעלולים לגרום לכם נזק לכיס ולגג. 

במאמר הזה נבין מה הדרכים הטובות ביותר למצוא קבלן איטום מקצועי שיעשה לכם עבודה טובה, ויוריד לכם דאגה אחת מהראש. 

חפשו בגוגל

הצעד הראשון שנהוג לעשות כשמחפשים בעלי מקצוע הוא להיכנס לגוגל ולחפש. לצורך העניין, כתבו בגוגל איטום גגות בתל אביב ותראו מה יצא לכם. לפני שאתם רצים להתקשר לתוצאה הראשונה שיוצאת לכם, קחו רגע ותעברו על כל התוצאות.

 

בגוגל מפות תוכלו גם למצוא ביקורות של לקוחות על נותן השירות הספציפי, וככה גם באתרים שונים כמו מידרג ודפי זהב. כדאי לקרוא את הביקורות האלה כדי להבין אם מדובר באיש מקצוע אמיתי או שאולי עדיף להתרחק ממנו. 

שאלו חברים

דרך טובה נוספת למצוא אנשי מקצוע רציניים בתחום האיטום (וגם בתחומים נוספים, אגב) היא פשוט לשאול חברים ומכרים אם הם מכירים מישהו כזה, או אם הם נעזרו בשירותיו של בעל מקצוע כזה או אחר. 

אם כן, בקשו מהם לקבל עוד פרטים: האם הוא עושה עבודה טובה? האם המחיר שלו היה הוגן? האם הייתם צריכים לעשות עוד תיקונים

 

אחרי שהוא סיים את העבודה?

שאלות כאלה יעזרו לכם לקבל חוות דעת מלאה ומקצועית על נותן השירות, וככה להבין יותר טוב אם מדובר במישהו שהייתם רוצים לקבל ממנו שירות ולשלם לו את הכסף שלכם. 

מה משפיע על מחיר איטום גגות?

כמובן שאחד הדברים הראשונים שרוצים לדעת מול בעלי מקצוע כאלה הוא המחיר. כאשר אתם מבררים על עלות השירות, כדאי להסביר לו בדיוק איפה הנכס המדובר, מה גודל הגג, האם הוא ריק ונקי, או שיש בו המון דודי שמש, צלחות לווין, אנטנות וג'אנק שהשכנים השאירו? 

 

כמו כן, תארו לו בדיוק את הגישה לגג, האם היא נוחה עם מדרגות או מעלית, או שצריך לטפס בסולם עם כל הציוד כדי לעבוד שם?

כל הנתונים האלה יעזרו לנותן השירות לתת לכם הצעת מחיר מדוייקת יותר. כמובן שאל תשכחו לשאול אם מדובר במחיר כולל מע"מ ואם יש אחריות על העבודה. 

 

איטום גגוות זו עבודה לא זולה, אך חשוב לזכור שבבניינים משותפים, על כל בעלי הדירות להשתתף בתיקון הגג, גם אם הנזילה משפיעה רק על הדירות העליונות. דברו עם ועד הבית וקחו איש מקצוע רציני שיעשה עבודה טובה שתתן לכם שקט לשנים רבות. 

נושאים נוספים שיכולים לעניין אותך

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן